У книзі "Как стать блогером с миллионной аудиторией" автор Марина Могилко розповідає власну історію успіху у сфері блогінгу.
Марина Могилко - успішний блогер у ютубі та в інстаграмі. У своїй книзі Марина Могилко дає поради починаючим блогерам, як зробити свій контент успішний без накрутки підписників та переглядів. За словами автора, найшвидший шлях до успіху, у будь-якій сфері - це знання англійської мови. Саме тому вона рекомендує розпочати вести свій контент виключно англійською.
Однак, особисто я не зовсім з цим погоджуюсь. Оскільки, на сьогоднішній день для України це не актуально. Я теж блогер, хоча не такий успішний як Марина Могилко, але я теж відчуваю власну аудиторію. Люди лінуються довго читати український текст, людям набридає дивитися відео, якщо воно триває довго. А тепер уявіть усе це щей на англійській мові. Моїй аудиторії прийдеться не тільки читати і дивитися, та ще й перекладати, а це як правило забирає багато часу. Мій блог спрямований на саморозвиток особистості, якщо людина витрачає багато часу на читання та перегляд мого блогу - це не розвиток. Лише тоді, коли читач дотримається хоча б однієї поради із мого контенту, тільки тоді розпочнеться його розвиток.
Цікавим фактом є те, що сама Марина Могилко не веде свій блог на англійській мові. Хоча акаунт в інстаграмі дійсно англомовний з перекладом на російську мову. Проте ютуб та інстаграм це дві абсолютно різні між собою платформи для блогу. В інстаграмі важлива лише картинка, в ютубі найголовнішу роль відіграє інформація, а потім вже картинка. Тобто, звичайно можна вести англомовний контент в інстаграмі, якщо всеодно пости ніхто не читає. Однак, рейтинг акаунту всеодно підвищується "Ну він же англомовний..." В ютубі на жаль не все так просто, і для того щоб заробити своїх перших 1000 підписників дійсно потрібно попрацювати.
Автор: Вікторія Мартюхіна
Коментарі
Дописати коментар