Чи помічали ви, що більшість соціальних мереж використовують дизайн з елементами синіх відтінки. Виявляється, це не просто так. Дизайн соціальних мереж не тільки виглядає естетично, але несе у собі психологічну маніпуляцію.
Синій колір має не аби який вплив на людину. Він символізує спокій та умиротворення. Синій колір допомагає людині розслабитися та повністю заспокоїтися. Про що не можна сказати про червоний колір. Такий психологічний прийом можна яскраво помітити на телебачені: Коли журналісти перебувають на спец. завданні у них зустрічається більше червоних кольорів тобто: червона желетка, червоний мікрофон, червоний ліхтарик на камері. Справа у тім що, коли людина бачить перед собою червоний колір, вона психологічно налаштована захищатися, діяти рішуче й обережно. А коли розпочинається випуск новин, тоді ми можемо помітити, що журналіста здебільшого оточують сині кольори: синій екран, робоче місце у синіх відтінках, синій мікрофон, синя папка, і навіть інколи синій колір одягу журналіста. Оскільки, синій колір на відміно від червоного налаштовує людину на спокій та розслаблення.
Однак, мета використання синього коліру у соц.мережах не зациклюється на тому, щоб заспокоїти користувача. Синій колір також дає сигнал людському мозку не відходити у фазу сну. Тобто, якщо особа буде бачити синій колір, відповідно вона менше буде хотіти спати.
Цікавим фактом є те, що синій колір викликає у людей стабільність та довіру. І саме тому найпопулярніші соціальні мережі використвують дизайн у синіх відтінках.
Автор: Вікторія Мартюхіна
Однак, мета використання синього коліру у соц.мережах не зациклюється на тому, щоб заспокоїти користувача. Синій колір також дає сигнал людському мозку не відходити у фазу сну. Тобто, якщо особа буде бачити синій колір, відповідно вона менше буде хотіти спати.
Цікавим фактом є те, що синій колір викликає у людей стабільність та довіру. І саме тому найпопулярніші соціальні мережі використвують дизайн у синіх відтінках.
Автор: Вікторія Мартюхіна
Коментарі
Дописати коментар